Vai esat ievērojuši pārmaiņas ZZ (Zelta Zivtiņas) darbībās?

Esmu satriekts par šīs kompanijas biznesa ´´uzlabošanu´´, kas robežojas uz blēdību robežas. Patvaļīgi, bez brīdinājuma nomainot iepriekšējo manis izvēlēto tarifa plānu, neziņojot par to, ka faktiski cenas visās pozīcijās un nebeidzamajos uzstādījumos ir mainītas utt. Atmainīta iespēja priekšapmaksas karti papildināt caur ZZ mājas lapu internetbankā, Papildinot pēc noteiktās instrukcijas un norādījumiem priekšapmaksas karti internetbankā ar telefona palīdzību, summa (1.75 Ls) tka izmantota ne kartes papildināšanai, bet jaunizveidota tarifa pieslēgšanai uz vienu dienu, protams - kontā neieskaitot neko! Sazinoties ar ZZ atbilde - mēs pārkārtojamies... Pec visa spriežot visa iepriekšējā kārtība tiek sajaukta, kā Maximas salāti, lai uz klientu neskaidrību nekaunīgi iedzīvotos. Es pametu šo kompāniju.

sandra1111 (2013-09-30 08:37)      ej ārā vispār no SISTĒMAS,,,pavēro rūpīgāk kas notiek apkārt.

bowlingabumbs (2013-09-30 08:49)      operatoru sajos laikos vieglak par zekjeem mainiit, un njemot vera ka mobilie sakari mums ir leti nesaprotu ko var njaudeet.

Tuuurists (2013-09-30 09:05)    1 Lielākie blēži bija LMT ar to brillīti priekšgalā, tagad nezinu, jo sen tos pametu!! ..un no ZZ kad gāju prom uz Biti, tad viņi man piedāvāja 3 mēn. sarunas bez maksas, lai tik paliekos, teicu ok, bet 6 mēn. bez maksas un papīru oficiālu ar zieģeļiem, o, tad uzreiz nē,....tagad Bitē nekādu problēmu, 3Ls/mēn. un runā neierobežoti uz visiem tīkliem Latvijā!

lode (2013-09-30 09:21)      Labi un lēti neēdz būt! Ja nu vienīgi kniebiens(saskaņas gadījumā) :))

JurisK (2013-09-30 09:22)      Esmu LMT jau kopsh tiem laikiem, kad mobiilais maksaaja ap 450ls un bija puskjiegjelja lielumaa - mazaakais. Lielaakais bija tik somaa paarneesaajams!:) Nekaadu probleemu! Esmu bijis ZZ, internets caur biti - tur probleemas ir pastaaviigi. Varbuut var iesipt kaadu lieku sani, bet kam tas?

viedoklis (2013-09-30 10:08)      Juri, Tev paveicies :) Telei jau sen labāks pārklājums, bet klientus čakarē tomēr viņi vairāk. Bitei pārklājums joprojām vissliktākais, bet ja vajadzīgajās vietās ir, tad no izmaksu viedokļa izdevīgākais variants.

GreyAlien (2013-09-30 10:20)      Manam zz pieslēgumam no Tele2 puses vienīgā patvarīgā darbīga pēdējā laikā ir termiņa pagarinājums par kārtejiem 3 mēnešiem bez maksas (man vienmēr pirmais beidzās termiņš, nevis kredīts, un ir uzkrājusies neliela summiņa), šogad laikam vairāk par 1Ls uz mobilā operatoru nebūšu iztērējis :D

Edg (2013-09-30 10:40)      Pievienojos Jurim, es ar LMT kopš neatminamiem laikiem. Ne reizes nav piecakarejuši vai kaa citaadi. Nesaprotu kur žulti njem tie kam LMT nepatiik? Ir bijis pat taa ka kontaa paarpalikusii nauda staav gadiem un neviens nedomaa kautko pievaakt vai mainiit noteikumus.

GarlaikotsLaucinieks (2013-09-30 10:41)      Jā, LMT darīja līdzīgi - bērnam vienu mēnesi par datu apmaiņu pēkšņi rēķinā parādījās 20 lati.
Iemesls - pa kluso nomainīja plānā iekļautos pakalpojumus.
Pēc šitā jociņa pārstājām izmantot viņu pakalpojumus vispār.

Edg (2013-09-30 10:43)      P.S. telei nu gan nav nekaads labaakais paarklaajums, man laukos ir dikti jaameklee vieta kur taa nolaadeetaa tele2 straadaatu. Labi kas tas darba telefons, vismaz ir atmazka un par kautkaadu mobilo internetu tur labi ja ir 2G un par 3G var tikai sapnjot.

DAfrika (2013-09-30 16:05)      Pieauguši cilvēki neniekojas ar ZZ un vēl visādām tur priekšapmaksas kartēm.

janisb (2013-09-30 22:37)      Iru LMT klients 15+ gadus, joprojām nesūdzos - servisi līmenī, 4g netam vispār nekas bezvadu tirgū klāt nestāv, zelta zive nopērc, palieto izmet - piemēram ja ko SSkā tirgo, nafik ķēpāties ar paipildināšanām, īpaši no bankas konta - tam paredzēti pastāvīgie pieslēgumi...

viedoklis (2013-10-01 02:39)      to Edg
ļoti jauki, ka Tev viss ok. Es arī zinu vietas, kur telei štruntīgs pārklājums, bet tajā pašā laikā zinu vietas, kur gan bitei, gan telei ievērojami labāks, nekā lmt un tie nepavisam nav dziļi lauki :)
Un kur tu ņēmi žulti? :D tā parādītos, ja sāktu analizēt peļņas rādītājus, kas atspoguļotu klientu kāšanas līmeni! :D

australietis (2018-12-10 08:35)    1 Nu par LMT. Kad gribēju no tā kantora aiziet, sanāca tikai ar trešo mēģinājumu. Visu laiku uzradās kādas mistiskas summas, kas jāmaksā. Uz jautājumu, lai uzrāda gala summu, vienmēr bija atbilde, ka šī nu ir pēdējā, bet atkal un atkal kaut kas uzradās. Murgs, ne kantoris.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu