Vai ir iespējams tikt pie jauna telefona, ja gada laikā 4. reizi to ir jānes uz servisu?

Veikalā man atbildēja, ka nauda tiek atgriezta(vai dod jaunu tel.), ja tas remontā ir pabijis 3 reizes pirmajā pusgadā. Pēc 6 mēnešiem varot dabūt tikai 50 procentus no tel. vērtības.
Kādi īsti ir noteikumi?
Papīrīšos, kas dodas līdzi, nekas nav minēts šajā sakarā...

cirteejs (2013-08-10 22:37)      Vispār Tevi čakarē tāpat kā daudzus citus...PTAC ir novērsies no savu pienākumu pildīšanas pie globālām problēmām un slīkstošo(pircēju) glābšanu atstājis pašu slīkstošo rokās. Pēc likuma pirmo 6 mēnešu laikā pēc pirkuma, ja prece defekta dēļ nepilda savas funkcijas, pircējam ir tiesības saņemt atpakaļ naudu vai apmainīt preci pret analogu nevis ašpadsmit reizes to remontēt!

Ezjule (2013-08-10 23:46)      Veikalā bieži paši izdomā tādus interesantus noteikumus. Mutiski pircējam māk visādus makaronus kabināt uz austiņām. Rakstiski "makaronus kabināt" parasti izvairās.
Sagaidi nākošo telefona nomiršanas gadījumu , nes atpkaļ telefonu+ iesniegumu 2.eks. ( viens eks. ar reģistrācijas dat. paliek iesniedzējam) minot visus telefona remontēšanas gadījumus un beigās piebilstot, ka pirkumam nepiemīt tās īpašības un izpildījums, kāds parasti piemīt tāda paša veida precēm, tādēļ vēlies saņemt atpakaļ samaksāto naudu- Ls100% par nekvalitatīvo preci.

jollyroger (2013-08-11 08:51)      kuru modeli jālabo 4 reizes? varēji jau pateikt, lai citi nepērk

kritejs (2013-08-11 09:11)      Nest uz veikalu ar problēmu sarakstu un viņiem tas ir jāpieņam. Pēc tam jādod vai nu saremontets vai nu jauns. Par rubļiem nezinu vai garantijas otrā gada beigās viņi būs ar mieru atdot, bet domāju, ka ir jāatdod.

Ai_bonija (2013-08-11 10:17)      Apmaiņa pret jaunu telefonu notiks ja tas būs pierādīts ar netkarīgo ekspertīzi, ka telefons ir ražošanas brāķis. Ja eksperts paziņos, ka telefons nestrādā tāpēc, ka 2 reizes slīcināts vannā, 3 reizes podā, un 4 reizes sabučojiies ar grīdas flīzēm, tu netikai nesaņemsi jaunu telefonu, bet arī apmaksāsi jau paveiktās neatkarīgās ekspertīzes izmaksas.

fargo (2013-08-11 11:02)      ar šo visu ir diezgan liela pieredze.
pirmkārt, jebkuru! tehniku IR jāmaina pēc otrās labošanas, jo tā lūzīs vēl un vēl un vēl.
tas arī ir tā pēc likuma - nauda vai jauna prece.
viss. viss parējais ir lirika un nekādas tirgotāju pašizdomātas blēņas nav jāklausas.
un vēlreiz, uzsveru... nekādas padsmit labošanas, tas nozīmē, ka ierīce ir defektīva principā. tikai naudu vai manīt un jau pēc otrās reizes.

facial (2013-08-11 11:03)      Kādam pa nakti vajadzēja izdzēst ___ profilu...

Tas ir ZTE SKATE. Telefons pats par sevi nav slikts, tam ir liels ekrāns un androīds, bet ik pēc pāris mēnešiem kaut kas nojūk.

Vai ir kāda vieta, kur var iepazīties ar likumiem, kas attiecas uz telefonu maiņu vai naudas atmaksu?

facial (2013-08-11 11:16)      fargo - Es tikai gribu uzzināt, kādas man ir tiesības šajā sakarā. Būtu muļķīgi, ja es sarīkotu izrādi tajā veikalā...un izrādītos, ka man nav taisnība.

cirteejs (2013-08-11 12:03)      Ja Andrejs Bērziņš prata te vairākas reizes ielogoties, atrast OHO, kur uzdot savu jautājumu, it kā te būtu visglupāko jautājumu-gudrāko atbilžu birojs, tad tik pat veiksmīgi bija iespēja atrast PTAC mājas lapu, kur viss sarakstīts tā, ka pat galīgam aunapierem viss būtu skaidrs, tur arī ir viņu konsultatīvie tālruņi(tas nekas, ka tas atrodas ārpus Rīgas)-http://www.ptac.gov.lv/page/104.

skarbaiskungs (2013-08-11 12:47)      ABPrìnoju shàdus pacietìgus ìpatnjus. Man parasti pèc pirmàs nojukshanas gan manta, gan pats zìmols zaudè jebkàdu cienju un interesi.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu