Vai kādam ir gadījies ar samsung a3, ka sazvanītie brīžiem nedzird zvanītāju, aizkrīt skaņa?

av2 (2017-10-11 09:13)      sim karte novecojusi. Vajag , vai vienkaarssi svaigu sim karti. Bet tas nav konkreeti par samsung, taa meedz buut visiem telafoniem. Parasti jau ieliekot sim no veca , jaunajaa telafonaa , jaaskataas lai vispirms buutu wi-fi piesleedzies, tad taa sim karte izdara uzreiz.
Viss tas , protams , ja vien telafonaa nav defetkts mikrafoninnaa, nav kas sasists , nosliicinaats kas mitrumaa , telafona OS nav novecojusi utt

av2 (2017-10-11 14:12)      taa skanna pazuud tikai telafona sarunaas? Vai arii , nu piemeram, Viber , Skype sarunaas arii?

av2 (2017-10-12 04:08)      tad jau izskataas , ka tomeer telafona OS glluko. Uztaisi full reset , izdzees vissu pilniigi, paarinstalee OS. Tikai paarleicinies, ka zini vissaadus passwords saviem kontiem, pirms to dari. Samsung telafoni ir piesaistiti google kontiem utt, karocce, ccakars lai peec tam ko mainiitu, izdzeestu, atjaunotu.

neko (2017-10-12 08:28)      Kaut kas pārāk noslogo/bremzē sistēmu. Telefona zvani mūsdienu telefonos ir tikai viena no aplikācijām un ja aplikācija bremzē, skaņa sāk raustīties.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu